Časté dotazy

Jezdím jako řidič autodopravy s kamionem a v několika průmyslových zónách v Plzeňském a Středočeském kraji si pravidelně kupuji kávu z vašeho nápojového automatu, která mi velice chutná. Je možné si tuto kávu od vás koupit, abych si jí mohl vychutnat i doma a nejen v práci na cestách?

 

Kávu si můžete vybrat a následně i objednat prostřednictvím našeho objednávkového formuláře uveřejněného na stránce Káva. Kávu objednanou tímto způsobem Vám zašleme na dobírku na adresu, kterou si sám zvolíte. Kávu je však rovněž možné zakoupit přímo v naší provozovně na adrese Tyršova 1019, Vejprnice, Plzeň – sever a to v rámci provozní doby v pondělí až pátek od 7:00 do 15:00 hodin.

 

Mohu si u vás kromě kávy objednat i jiné ingredience?

 

Ano, stejným způsobem popsaným výše si z nabídky uveřejněné na stránce Káva můžete vybrat kromě nabízené zrnkové, instantní a mleté kávy i mnoho druhů kvalitní čokolády (a to jak tmavé, tak i bílé), cappuccina, smetany nebo čaje.

 

Pokud bychom v naší provozovně měli zájem o umístění nápojového automatu, za jakých podmínek je to možné?

 

Podmínky se v zásadě liší podle typu zákazníka a obratu, který automat realizuje. Jiné jsou podmínky ve výrobním podniku s třemi sty zaměstnanci, kde je třeba umístit automatů hned několik a jiné jsou podmínky například v jídelně s kapacitou padesát obědů denně, kde stačí umístit automat toliko jeden. Nabídku tvoříme zákazníkovi vždy individuálně na základě jeho požadavků a našich možností se snahou vyjít zákazníkovi maximálním způsobem vstříc. Obecně se dá říci, že nápojový automat si zákazník u nás může opatřit tak, že jej zakoupí, nebo si jej pronajme a nebo nápojový automat na základě smlouvy u zákazníka provozujeme my a to včetně zajištění servisu stroje. Máte zájem o naše služby? Kontaktujte nás!

 

Je možné se s vámi domluvit na zkušebním provozu nápojového automatu?

 

Ano, za určitých podmínek je to možné – někdy je dokonce zkušební provoz i naším požadavkem. V rámci zkušebního provozu je pak možné stroj kdykoliv vrátit. Dle našich zkušeností jsou vždy první tři měsíce po instalaci stroje spíše zkušební a teprve následně dojde k zafixování podmínek jeho provozování. Máte zájem o naše služby? Kontaktujte nás!

 

Pokud bychom se dohodli na umístění vašeho nápojového automatu v naší provozovně, jak je to se servisem vámi provozovaného stroje?

 

V případě, kdy automat provozujeme a stejně tak i v případě jeho pronájmu je servis, a nejen servis ale i údržba stroje, zajišťován naší firmou. Naši pracovníci jsou vyškoleni tak, že umí v zásadě jakoukoliv závadu stroje vyřešit a opravit přímo na místě u zákazníka a to do několika málo hodin. Smluvně garantujeme servis stroje do 24 hodin. V případě kdyby odstranění závady mělo trvat déle než 48 hodin, provádíme výměnu stroje za jiný adekvátní a plně funkční stroj. Máte zájem o více informací ohledeně servisu? Kontaktujte nás!

 

V případě, kdybyste provozovali nápojový automat nebo svačinový automat v naší provozovně, je třeba, aby byli naši zaměstnanci z vaší strany nějak proškoleni ohledně jejich údržby a obsluhy?

 

Obsluha námi provozovaných automatů je velice intuitivní a žádné zaškolení v tomto ohledu není třeba. Obsluhu běžně zvládají i děti na základních školách. Údržbu, doplňování a servis automatů, které provozujeme, provádí naši zaměstnanci, takže v této oblasti rovněž není třeba jakéhokoliv zaškolování Vašich pracovníků zapotřebí. Pokud byste si však od nás pronajali toliko menší automat kancelářského typu, s jehož pronájmem by byl spojen pravidelný odběr ingrediencí, tak v tomto případě, je zaškolení jeho běžné obsluhy a údržby na místě. I v tomto případě však složitější údržbu, obsluhu a servis stroje provádí naši zaměstnanci. Naši zaměstnanci Vám provedou i běžnou údržbu a obsluhu takového stroje, pokud to uznáte za vhodné.

 

Pokud bychom se rozhodli ukončit provoz automatu v naší provozovně před uplynutím smluvně dohodnuté doby, je to možné? Pokud ano, za jakých podmínek?

 

Podmínky ukončení smlouvy o provozu automatu se liší zákazník od zákazníka. Nelze v této oblasti paušalizovat. Obecně se dá říci, že smlouvu o provozu automatu uzavřenou s naší firmou lze vždy vypovědět. Není naším zájmem zákazníkovi nutit naše služby v případě, kdy je vyhodnotí jako nadbytečné. Takový přístup by byl ztrátou času a energie jak pro zákazníka, tak i pro nás.

 

V jednom podniku jsem ochutnal kávu z Vašeho nápojového automatu a všiml jsem si, že svačinový automat i automat na vodu, které stály v těsné blízkosti, nesly také logo vaší firmy. Znamená to, že kromě nápojových automatů na kávu umíte zajistit i stravování a pitný režim?

 

Ano, kromě nápojových automatů na kávu a doplňkové nápoje provozujeme i svačinové automaty na cukrovinky, balené nápoje a prodej čerstvých chlazených potravin, jako jsou bagety a chlazená jídla určená pro přípravu v mikrovlnné troubě. Rovněž provozujeme zařízení na výrobu vysoce kvalitní pitné vody z vodovodního řadu bez potřeby výměny barelů s vodou. Tato zařízení jsou vybavena filtrační sadou, kterou pravidelně vyměňujeme a dále pak UV lampou likvidující jakékoliv choroboplodné zárodky.

 

Na vašich webových stránkách v sekci O provozování automatů je uvedeno, že ve svých automatech používáte i technologii bezhotovostních plateb. Jak tomu mám rozumět?

Všechny naše automaty ať už nápojové, nebo svačinové je možné vybavit kromě platebního systému akceptujícího CZK/EUR mince a bankovky i takovými platebními systémy, které umožňují zákazníkovi realizovat nákup z automatu bezhotovostně. K tomuto účelu umíme zákazníkovi poskytnout žetony, čipy nebo čipové karty, které zákazníkovi nabijeme na určitou hodnotu, kterou pak zákazník postupně vyčerpá v rámci nákupů z našich automatů. V případě čipu a čipové karty si pak zákazník může sám opět prostřednictvím našeho zařízení umístěného v automatu obnovit vyčerpanou hodnotu na původní výši. Nápojové automaty společnosti L cafe vending jsou jako jedni z mála rovněž na několik místech v Plzni vybaveny platebním systémem, který umožňuje nákup prostřednictvím Plzeňské karty.

 

Jaké je v případě potřeby kontaktní spojení na vaší firmu?

 

Kontaktovat nás můžete telefonicky na telefonním čísle 736 620 715 nebo emailem na info@lcafe.cz. Pokud nás budete kontaktovat emailem, ozveme se Vám nejpozději do 24 hodin.